بازگشت به محصولات
افسانه کارآفرینی
کتاب افسانه کارآفرینی قیمت اصلی تومان200.000 بود.قیمت فعلی تومان180.000 است.

کتاب تمرین موفقیت در بازار کار

قیمت اصلی تومان100.000 بود.قیمت فعلی تومان90.000 است.

مولف

مترجم

هنگامه خدابنده

ناشر

طاهریان

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز سلیفون براق

تعداد صفحه

320

نوبت چاپ

سوم

شابک

1-93-8406-964-978

تیراژ

1100

امکانات جانبی

لبخند پیروزی

سبک آموزش

کاملاً کاربردی

نوع کاغذ

80 گرمی سفید

توضیحات

آنچه بر فروش و سود‌دهیِ شما بیشتر از هر چیز تاثیر می‌گذارد، توانایی شما در تفکر، برنامه‌ریزی و اقدامات استراتژیکی است. بسیار کم پیش می‌آید که تنها اعمال یک تغییر، تفاوت فاحشی در نتیجۀ کار بوجود آورد. برای موفقیت و شکست در تجارت، دلایل خاصی وجود دارد. در تجارت‌، در خصوص این معیارها هر چه صراحت‌تان بیشتر باشد، می‌توانید اقدامات و تصمیم‌های بهتری اتخاذ کنید. با تحلیل و مقایسۀ تجارت‌تان با دلایل این شکست‌ها و موفقیت‌ها، برای بهبود میزان فروش و سود‌دهی‌ِ خود، به بینش کلیدی مورد نیاز، دست پیدا خواهید کرد. شنیده‌اید که می‌گویند: «آنچه نمی‌دانید به شما آسیب نمی‌رساند.». خوب، در تجارت خلاف این جمله صدق می‌کند، یعنی: « آنچه نمی‌دانید باعث شکست شما است.» برایان تریسی کار خود را از صفر شروع کرد. یکی از موفق ترین مشاوران تجارت در ایالات متحده و یکی از مشهورترین سخنرانان حرفه ای در جهان به شمار می رود. او سالانه با بیش از ۳۰۰ هزار نفر در سراسر جهان در مورد موضوعات بهره وری شخصی و شرکتی صحبت می کند. برایان تریسی حدود سی کتاب نوشته که تعدادی از آنها به ۱۲ زبان ترجمه شده است. وی به ۸ کشور در ۵ قاره جهان مسافرت کرده و در آنجا کار کرده است. وی در رشته تجارت و مدیریت درجه دکترا دارد و تحصیلاتی نیز در زمینه تاریخ، فلسفه، علوم اقتصادی، مذهب، متافیزیک، و روان شناسی دارا می باشد. برایان روشی عالی برای تبدیل ایده ها و دیدگاه ها به استراتژی های عملی دارد که سریع عمل می کنند و زود نتیجه می دهند.

توضیحات تکمیلی
مولف

مترجم

هنگامه خدابنده

ناشر

طاهریان

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز سلیفون براق

تعداد صفحه

320

نوبت چاپ

سوم

شابک

1-93-8406-964-978

تیراژ

1100

امکانات جانبی

لبخند پیروزی

سبک آموزش

کاملاً کاربردی

نوع کاغذ

80 گرمی سفید

نظرات (0)
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب تمرین موفقیت در بازار کار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حمل و نقل و تحویل

شیوه ارسال محصولات

علاقه مندان به خرید می‌توانند در شهرستانها مبلغ کل کتابهای درخواستی را به همراه 3000 تومان هزینه ارسال پست سفارشی به شماره 0101356744006 نزد بانک ملی شعبه فخر رازی کد86 به نام ابوالفضل طاهریان ریزی قابل پرداخت در تمامی شعبه های بانک ملی سراسر کشور)واریزکرده و شماره فیش را به شماره تلفنهای 66492733-66974152
به انتشارات طاهریان اعلام کنیدتا بلافاصله کتاب درخواستی شما ارسال گردد.وساکنان تهران فقط کافیست با انتشارات طاهریان تماس بگیرند تا درخواست با پیک برایشان ارسال شود.توضیح اینکه هزینه پیک به عهده سفارش دهنده است.