بازگشت به محصولات
خوب ببازید تا عالی ببرید
کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید قیمت اصلی تومان80.000 بود.قیمت فعلی تومان72.000 است.

کتاب در موفقیت وسواسی باش یا معمولی بمان

قیمت اصلی تومان90.000 بود.قیمت فعلی تومان81.000 است.

مولف

مترجم

سپیده ناصری

ناشر

طاهریان

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز سلیفون براق

تعداد صفحه

304

نوبت چاپ

اول

شابک

978-622-7126-05-1

تیراژ

100

سبک آموزش

مهارت محور

امکانات جانبی

خدمات پشتیبانی

نوع کاغذ

80 گرمی سفید

توضیحات

در تمام زندگی­ام همواره به دلیل وسواسم نسبت به موفقیت توسط دیگران مورد سرزنش قرار می­گرفتم.

در این مدت صفت­های مختلفی به من نسبت داده شده مثل معتاد به کار، افراطی، وسواسی، خشن، کسی که هیچ‌وقت قانع نمی­­­­شود، کسی که هیچ کنترلی ندارد و کسی که کار کردن با او ممکن نیست! همه می­گویند که هیچ‌وقت هیچ­چیز مرا راضی نمی­کند و انتظارات بی‌­­‌‌‌‌جایی از خودم و اطرافیانم دارم! خیلی از به اصطلاح متخصصان بیماری‌های مختلفی را مثل ADD, ADHD, OCD و … در من تشخیص دادند! دوستان و خانواده­ام همیشه به من توصیه می­کردند که بهتر است سخت نگیرم و بی‌خیال باشم. مهم نیست که چقدر تلاش کردم تا این وسواس را از بین ببرم و کنترل کنم، مهم این است که همین وسواس موجب شد من تبدیل به آدمی شوم که امروز هستم. همین وسواسم بود که مرا از ورطه‌ی نابودی و ورشکستگی در سن 25 سالگی نجات داد و تبدیلم کرد به کسی که 5 شرکت خصوصی با فروشی بالغ بر 100 میلیون دلار در ماه را دارد، یکی از ده مدیرعاملان تأثیرگذار در جهان به شمار می­رود، پنج کتاب او جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز هستند، یک سخنگوی بین­المللی معتبر، یک همسر و یک پدر است که عاشقانه مراقب خانواده‌اش است و در نهایت، عضوی مفید است از یک جامعه!

این­ها را نگفتم که فخرفروشی کنم، خواستم بدانید که من نه اختراع کرده­ام، نه خوش­شانس بوده­ام، نه زد و بند کرده­ام و نه هوش خاصی داشته­ام، بلکه فقط و فقط به این دلیل به اینجا رسیده­ام که وسواسم به موفقیت را با آغوش باز پذیرفته­ام!

این را هم بگویم که قبل از اینکه بتوانم کنترل وسواسم را بدست بگیرم و از آن در جهت مثبت استفاده کنم، این وسواس را به هیچ‌وجه نمی‌پذیرفتم و همین باعث نابودی من شده بود؛ و به سختی آموختم که نپذیرفتن وسواس یا داشتن وسواس نسبت به چیزهای اشتباه، چقدر می­تواند مخرب باشد.

در این کتاب می­خواهم برای شما شرح دهم که چگونه توانستم وسواسم را کشف کنم و چطور این قضیه باعث شد من این زندگی بی­نظیر را داشته باشم؛ و برایتان خواهم گفت که چه ابزارهایی موجب شدند من از وسواسم در مسیری درست استفاده کنم. من می­خواهم به شما این جرئت را بدهم که بدون هیچ نگرانی­ای و صرف‌نظر از اینکه که هستید، از کجا آمده­اید، چه خانواده­ای دارید و چه رؤیاهای بزرگی در سر دارید، وسواس داشته باشید!

توضیحات تکمیلی
مولف

مترجم

سپیده ناصری

ناشر

طاهریان

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز سلیفون براق

تعداد صفحه

304

نوبت چاپ

اول

شابک

978-622-7126-05-1

تیراژ

100

سبک آموزش

مهارت محور

امکانات جانبی

خدمات پشتیبانی

نوع کاغذ

80 گرمی سفید

نظرات (0)
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب در موفقیت وسواسی باش یا معمولی بمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حمل و نقل و تحویل

شیوه ارسال محصولات

علاقه مندان به خرید می‌توانند در شهرستانها مبلغ کل کتابهای درخواستی را به همراه 3000 تومان هزینه ارسال پست سفارشی به شماره 0101356744006 نزد بانک ملی شعبه فخر رازی کد86 به نام ابوالفضل طاهریان ریزی قابل پرداخت در تمامی شعبه های بانک ملی سراسر کشور)واریزکرده و شماره فیش را به شماره تلفنهای 66492733-66974152
به انتشارات طاهریان اعلام کنیدتا بلافاصله کتاب درخواستی شما ارسال گردد.وساکنان تهران فقط کافیست با انتشارات طاهریان تماس بگیرند تا درخواست با پیک برایشان ارسال شود.توضیح اینکه هزینه پیک به عهده سفارش دهنده است.