پولساری نوین
پولسازی نوین قیمت اصلی تومان160.000 بود.قیمت فعلی تومان144.000 است.
بازگشت به محصولات
کتاب زمان رشد فرا رسیده رسیده است دختر
کتاب زمان رشد فرا رسیده رسیده است دختر! قیمت اصلی تومان200.000 بود.قیمت فعلی تومان180.000 است.

میلیونر اتوماتیک

قیمت اصلی تومان250.000 بود.قیمت فعلی تومان235.000 است.

مولف

مترجم

ابوالفضل طاهریان ریزی

ناشر

طاهریان

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز سلیفون براق

تعداد صفحه

100

نوبت چاپ

دوم

تیراژ

100

امکانات جانبی

امکان شرکت در کارگاه آموزش بازی گردش مالی

سبک آموزش

کاربردی

نوع کاغذ

80 گرمی سفید

توضیحات

اثر میلیونر خودکار واقعاً یک شاهکار پیروزمندانه است. در این کتاب دیوید باخ برای دسترسی شما به موفقیت­های مالی تلاش­های فراوانی می­کند. برای او اصلاً مهم نیست که شما چه کسی هستید و چه شغلی دارید و درآمد حاصل از آن چقدر است. او فارغ از هرگونه شرایط و سوال و پرسشی از شما، بسیاری از برنامه های کاربردی را معرفی می­کند تا شما بتوانید با استفاده و بکارگیری آنها در زندگی­تان به ثروت و آرامشی که شایسته آن هستید، دست پیدا کنید.

کن بلانچارد، نویسنده کتاب مدیر دو دقیقه ه­ای

کتاب میلیونر خودکار هر آنچه که شما برای تامین نیازهای مالی خود بدان نیازمند هستید، را با فرآیندهای مرحله به مرحله در اختیارتان می‌گذارد. زمانی که با استفاده از رویکردهای دیوید باخ برای انجام کاری اقدام می­کنید، شکست برای شما معنا و مفهوم آزار دهنده­ای نخواهد داشت.

ژان ساتزکی، سردبیر مالی  NBC’s Today

توصیه­های مالی دیوید باخ بسیار ساده و در عین حال برای تمام افرادی که در جستجوی خودکفایی هستند، مهم و ضروری می­باشند. خواندن کتاب میلیونر خودکار او یک باید است.

بیل اوریلی، مجری فاکس نیوز و نویسنده اثر فاکتور اوریلی و منطقه بدون چرخش

نظرات خوانندگان کتاب دیر شروع کنید و ثروتمند تمام کنید

اثر جدید دیوید باخ با نام جادوگر مالی به شما می­آموزد که چطور دیر شروع کنید ولی ثروتمند به کار خود پایان دهید. از نظر او اصلاً مهم نیست که ما چند سال داریم و تاکنون چه فعالیت­هایی در زندگی خود داشته­ایم.

ناشناس

دیوید باخ در کمال دقت استراتژی­های مناسبی برای دستیابی به موفقیت­های مالی ارائه می­دهد. یکی از رویکردهای هنرمندانه او این است که به خوانندگان کتابهای خود احساسی می­دهد که گویی همان لحظه با همان مسئله یا موضوع مورد بحث روبرو هستند. او حتی چنان به طور گسترده به سوالات احتمالی خوانندگان خود پاسخ می­دهد که گویی روبروی آنها نشسته و نیازها و خواسته­های آنان را با گوش خود شنیده است. تنها مسئله بسیار مهم در مورد کتابهای دیوید باخ این است که هرگز نمی­توان مطالب او را سریع خواند و بدون تفکر از آنها عبور کرد.

توضیحات تکمیلی
مولف

مترجم

ابوالفضل طاهریان ریزی

ناشر

طاهریان

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز سلیفون براق

تعداد صفحه

100

نوبت چاپ

دوم

تیراژ

100

امکانات جانبی

امکان شرکت در کارگاه آموزش بازی گردش مالی

سبک آموزش

کاربردی

نوع کاغذ

80 گرمی سفید

نظرات (0)
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میلیونر اتوماتیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حمل و نقل و تحویل

شیوه ارسال محصولات

علاقه مندان به خرید می‌توانند در شهرستانها مبلغ کل کتابهای درخواستی را به همراه 3000 تومان هزینه ارسال پست سفارشی به شماره 0101356744006 نزد بانک ملی شعبه فخر رازی کد86 به نام ابوالفضل طاهریان ریزی قابل پرداخت در تمامی شعبه های بانک ملی سراسر کشور)واریزکرده و شماره فیش را به شماره تلفنهای 66492733-66974152
به انتشارات طاهریان اعلام کنیدتا بلافاصله کتاب درخواستی شما ارسال گردد.وساکنان تهران فقط کافیست با انتشارات طاهریان تماس بگیرند تا درخواست با پیک برایشان ارسال شود.توضیح اینکه هزینه پیک به عهده سفارش دهنده است.