استیون اسپیلبرگ چه کسی است؟
کتاب استیون اسپیلبرگ چه کسی است؟ قیمت اصلی تومان50.000 بود.قیمت فعلی تومان45.000 است.
بازگشت به محصولات
راز های شهر ری
کتاب رازهای شهرری قیمت اصلی تومان50.000 بود.قیمت فعلی تومان45.000 است.

مثلث برمودا کجاست ؟

قیمت اصلی تومان50.000 بود.قیمت فعلی تومان45.000 است.

مولف

مترجم

ابوالفضل طاهریان ریزی

ناشر

طاهریان

قطع

رقعی

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحه

100

نوع جلد

شومیز سلیفون براق

شابک

9786222840761

تیراژ

100

سبک آموزش

کاربردی

نوع کاغذ

80 گرمی سفید

توضیحات

در یک بعدازظهر آفتابی زیبا در سال 1945، پنج هواپیما از باند فرودگاه فورت لادردیل، فلوریدا برخاستند. هواپیماها بمب‌افکن نیروی دریایی ایالات‌متحده بودند، اما آنها قصد پرتاب بمب را نداشتند. آنها فقط در یک دوره آموزشی بودند. قرار بود خلبانان به شرق، فراتر از اقیانوس پرواز کنند و سپس قبل از اینکه به خانه برگردند، مدتی به شمال بروند. قرار بود کل پرواز فقط دو ساعت طول بکشد. این سفر، پرواز 19 نام داشت.

اما ناگهان خلبانان گم و گیج شدند؛ آنها نمی‌دانستند از کدام طرف بروند؛ افسر مسئول دو قطب‌نما داشت تا جهت مناسب را به او نشان دهد؛ اما هر دو از کار افتاده بودند. او سعی کرد با برج کنترل تماس بگیرد اما رادیوی او هم خوب کار نمی‌کند. سپس خلبان دیگری که در همان نزدیکی پرواز می‌کرد شنید که آنها گم شده‌اند. او پیشنهاد کمک کرد، اما افسر به او گفت که این کار را نکن.

قبل از اینکه روز تمام شود، هر پنج هواپیما بدون هیچ اثری ناپدید شده بودند! نیروی دریایی به سرعت هواپیمای دیگری را برای جستجوی آنها فرستاد – ولی آن نیز ناپدید شد! چگونه ممکن است این اتفاق رخ دهد؟! چگونه شش هواپیما و بیست و هفت مرد در هوای صاف ناپدید می‌شوند، نکته اینکه هیچکدام حتی سیگنال کمک اضطراری را هم ارسال نکردند! از طرفی همه هواپیماها قایق‌های نجات داشتند. اگر خلبانان مجبور بودند هواپیماهای خود را در اقیانوس فرود بیاورند، حداقل برخی از خلبانان زنده می‌ماندند؟

هفته‌ها نیروی دریایی، منطقه وسیعی از دریا را جستجو کرد. آنها هرگز حتی یک نشانة امیدوارکننده را پیدا نکردند؛ حتی یک قطعه کوچک از هواپیمای شکسته که در آب شناور باشد. اکنون نیز، با گذشت بیش از هفتاد سال، این داستان مردم را به فکر فرو می‌برد که آیا در منطقه پرواز هواپیماها چیز عجیب و غیرمعمولی وجود دارد؟

توضیحات تکمیلی
مولف

مترجم

ابوالفضل طاهریان ریزی

ناشر

طاهریان

قطع

رقعی

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحه

100

نوع جلد

شومیز سلیفون براق

شابک

9786222840761

تیراژ

100

سبک آموزش

کاربردی

نوع کاغذ

80 گرمی سفید

نظرات (0)
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مثلث برمودا کجاست ؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حمل و نقل و تحویل

شیوه ارسال محصولات

علاقه مندان به خرید می‌توانند در شهرستانها مبلغ کل کتابهای درخواستی را به همراه 3000 تومان هزینه ارسال پست سفارشی به شماره 0101356744006 نزد بانک ملی شعبه فخر رازی کد86 به نام ابوالفضل طاهریان ریزی قابل پرداخت در تمامی شعبه های بانک ملی سراسر کشور)واریزکرده و شماره فیش را به شماره تلفنهای 66492733-66974152
به انتشارات طاهریان اعلام کنیدتا بلافاصله کتاب درخواستی شما ارسال گردد.وساکنان تهران فقط کافیست با انتشارات طاهریان تماس بگیرند تا درخواست با پیک برایشان ارسال شود.توضیح اینکه هزینه پیک به عهده سفارش دهنده است.