دسته‌بندی نشده

کنترل مالی خودتان را به دست بگیرید!

کنترل مالی خودتان را به دست بگیرید!

کیوساکی در واقع با طراحی این بازی فرصتی برای ما مهیا کرده تا قابلیت& ها، عادت& های خوب، عادت& های زشت و آموزه& های خود را در عرصه کسب پول را حداقل به خودمان نشان دهیم. بعضی مواقع من در حین انجام این بازی متوجه شده& ام که بدون آنکه بفهمم در تمام عمر بیشتر کار کرده& ام تا چیزهایی بخرم که آنها بدهی هستند.
در کتاب هوش مالی رابرت کیوساکی وقتی می& گوید: دارایی پول به جیب شما وارد می& کند و بدهی پول از جیب شما خارج می& کند. در این بازی شما با تمام وجود آنرا درک می& کنید.
پولدار شدن فرصت& های مالی زیادی را در پیش روی شما قرار می& دهد و در بازی گردش مالی شما ابتدا به ساکن باید از چرخه زندگی یا همان زندگی کارمندی و کارگری که یک دور تکراری زندگی است خارج شوید تا در مسیر ثروت& آفرینی قرار گیرید و این مسجل نمی& شود مگر اینکه درآمد غیرفعال خود را از هزینه& های روزمرة خود بیشتر کنید.
برای قرار گرفتن در مسیر ثروتمند شدن شما باید ابتدا دغدغه& های مالی و معمولی زندگی را با درآمدهای متعدد غیرفعال پوشش دهید و در ادامه برای پول کار نکنید. کسب ثروت در مسیر ثروت آفرینی یک آرامش خیال می& خواهد که از گذر از مرحلة اول بازی گردش مالی شما به این مهم دست پیدا می& کنید.
در مرحلة دوم بازی گردش مالی شما یاد خواهید گرفت که چگونه در برخورد با مخاطرات مختلف و متنوع زندگی، بهترین عکس& العمل را نشان داده و حرفه& ای& تر به مسایل مالی نگاه کنید.
شما در مرحلة دوم بازی یعنی قرار گرفتن در مسیر ثروت& آفرینی اگر کمی دقت کنید صدای کف زدن رابرت کیوساکی را می& شنوید که با تشویق& های مکرر شما را به جلو رفتن و رسیدن به خانه& های آرزو تشویق می& کند. بازی گردش مالی همان چراغ جادویی است که مردم کشور ما برای کسب ثروت و حفظ رشد آن امروز به آن نیاز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *