کتاب تربیت کودکان همیشه موفق
کتاب تربیت کودکان همیشه موفق قیمت اصلی تومان100.000 بود.قیمت فعلی تومان90.000 است.
بازگشت به محصولات
الکساندر گراهام بل چه کسی بود؟
کتاب الکساندر گراهام بل چه کسی بود؟ قیمت اصلی تومان50.000 بود.قیمت فعلی تومان45.000 است.
توضیحات

من نیک وویِ چیک هستم. تقریباً حدود بیست­وهفت سال پیش بدون اینکه پایین­تنه­ای داشته باشم، به دنیا آمده­ام. اگرچه روزها و سال­های اول عمرم را با بی­خبری از نقص عضوی که داشته­ام، با شادمانی زندگی کردم، اما در دوران نوجوانی و جوانی متوجه شدم که از چه اندام­های حیاتی بدنم محروم هستم. بااین وجود تصمیم گرفتم که به جاهای مختلف دنیا سفر کنم و به جای محدودکردن خود با نداشته­هایم، با ایمان، آرزوها، عشق، جرات و جسارت تمامی مردم دنیا آشنا شوم. در این کتاب من تمامی تجربیاتم را در اختیار شما می­گذارم. البته اگر شما این بندة حقیر و ناچیز را قابل بدانید که بخواهید گوشه­ای بنشینید و به حرفهایی که از دل­خسته­ام بیرون می­آید، گوش دهید. درواقع اگر مرا بپذیرید به شما یاد می­دهم که چگونه می­توان بر تمامی مشکلات و دشواری­های ریز و درشت زندگی غلبه کرد. فقط کافی است زندگی را یک شوخی احساس کنید و آن را آسان بگیرید.

نظرات (0)
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب فتح قلّه‌های موفقیّت بدون دست و پا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حمل و نقل و تحویل

شیوه ارسال محصولات

علاقه مندان به خرید می‌توانند در شهرستانها مبلغ کل کتابهای درخواستی را به همراه 3000 تومان هزینه ارسال پست سفارشی به شماره 0101356744006 نزد بانک ملی شعبه فخر رازی کد86 به نام ابوالفضل طاهریان ریزی قابل پرداخت در تمامی شعبه های بانک ملی سراسر کشور)واریزکرده و شماره فیش را به شماره تلفنهای 66492733-66974152
به انتشارات طاهریان اعلام کنیدتا بلافاصله کتاب درخواستی شما ارسال گردد.وساکنان تهران فقط کافیست با انتشارات طاهریان تماس بگیرند تا درخواست با پیک برایشان ارسال شود.توضیح اینکه هزینه پیک به عهده سفارش دهنده است.