دسته‌بندی نشده

برای خود ارزش قایل شوید

برای خود ارزش قایل شوید

تمام عالم هستی منتظرند تا ببینن که شما در مورد خود چگونه قضاوت می& کنید، آیا خود را فردی بی& لیاقت می& دانید، کسی که لایق بهترین& ها نیست یا کسی که خود را موجودی بی& نظیر و عالی که باید بهترین چیزها را در زندگی داشته باشد.
جالب است که مردم به دنبال هزاران دلیل هستند که به خود ثابت کنند آنطور که باید لایق داشتن ثروت& های دنیا نیستند: من همیشه احمق هستم، من به فقیر بودن محکوم هستم، من بدشانس هستم، ما جهان سومی هستیم، من شاگرد تنبل زندگی هستم، من کفایت لازم برای پولدار شدن را ندارم و …
احساس بی& کفایتی در مردم ناشی از عوامل مختلفی است مواردی مثل اعتقادات پوچ، سرزنش خانواده، سیستم آموزشی اشتباه و تربیت نادرست اشتباه و …
این موارد باعث می& شود به دلیل این آموزش& ها سعی کنید که خود را بدون اینکه بدانید با فقیر نگه داشتن و وارد نشدن به شهر ثروتمندان تنبیه کنید.
خداوند هیچگاه راضی به زندگی بندگانش در فقر، تهیدستی و مشکلات نیست و همواره برکات و روزی& های آسمانی خود را به سمت مردم همانند یک رود روانه می& کند. ولی متأسفانه این انسان& ها هستند که برای دریافت آغوش باز نمی& کنند.
از طرفی دیگر این تفکرات فقیرانه باعث از بین رفتن اعتماد به نفس شما و انتخاب هدف& های پیش و پا افتاده می& شود.
همین حالا و همین لحظه سرتان را بالا نگه دارید و با نیرویی که خداوند مهربان خود را با ارزش& ترین موجود خداوند بدانید.
محمدعلی کلی اولین مدال المپیکش را برای معمل دبیرستانش فرستاد که همیشه با اطمینان او را سرزنش می& کرد و می& گفت: «تو هیچی نمی& شوی»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *