کاربر مهمان خوش آمدید

ناشر مجموعه کتابهای به سوی موفقیت در حوزه های مختلف-مجری و برگزار کننده هزاران نمایشگاه کتاب

سبد خرید  ( 0 )

افتتاح اولین کتابفروشی از مجموعه کتابفروشی‌های زنجیره ای ما به نام کتاب طاهریان

شعبه 1 میدان سرپل تجریش-نبش ولی عصر-جنب اداره پست تجریش

 

سبد خرید
 

بازی گردش مالی رابرت کیوساکی Cashflow-101

بازی گردش مالی رابرت کیوساکی Cashflow-101

اضافه به سبد خرید وضعیت: موجود
بازی گردش مالی رابرت کیوساکی Cashflow-101

مولف:

رابرت کیوساکی


مترجم:

روح الله سلیمانی


ناشر:

طاهریان


نوبت چاپ:

اول


تیراژ:

100


سبک آموزش:

کاربردی و جذاب


امکانات جانبی:

DVDراهنمای بازی-هولوگرام معتبر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تایید کیفیت ازشورای نظارت بر اسباب بازی


نوع کاغذ:

80 گرمی سفید


150,000  100,000  تومان




آیا تا کنون از خود پرسیده‌اید که چراعده‌ای غرق در رفاه و آسایش و ثروت هستندو عده‌ای دیگر در زیر آوار مشکلات مالی دست و پا می‌زنند؟ فکر می‌کنید علت پولدار شدن ثروتمندان چه بوده است؟ آیا بخت و اقبال یار آنها بوده است؟ آیا مشیت الهی این بوده است که فقط عده کمی طعم شیرین موفقیت و ثروت را بچشند؟·شالوده و اساس هر موفقیتی، آموزش است. ولی متأسفانه سیستم آموزشی ما چه در مدرسه و چه در دانشگاه، ما و فرزندان ما را با تعلیمات مالی و اقتصادی مورد نیاز برای ورود به دنیای واقعی کسب و کار آماده نکرده و نمی‌کند. به همین خاطر است که اکثر افرادی که به ثروت‌های بیکران دست یافته‌اند کسانی هستند که آموزشهای مالی و مهارتهای کسب و کار را یا ازپدران خود در منزل و در پشت میز شام آموخته اند و یا کسانی هستند که مدرسه یا دانشگاه را نیمه تمام رها کرده‌اند و این آموزشها را در محیط واقعی و از طریق آزمون و خطا به دست آورده اند.

آیا تا به حال متوجه شده‌اید که چقدر معلم بی‌پول در اطرافتان وجود دارد، همینطور حسابدار، بانکدار و استاد دانشگاه، در حالیکه اکثر آنها افراد تحصیل کرده، باهوش و سخت‌‌کوشی هستند!

از آنجا که در مدارس و دانشگاهها دیدگاه ثروتمندان در مورد پول آموزش داده نمی‌شود، به همین خاطر نگرش فرزندان در مورد پول درمحیط خانواده و از طریق پدر و مادرها شکل می‌گیرد.

اما چگونه توقع داریم فرزندان دانش مالی را بیاموزند در حالی که پدر و مادرها خود از دانش مالی بی‌بهره ‌اند!

چگونه توقع داریم فرزندان، سرمایه‌گذار بار بیایند درحالی که پدر و مادرها خودشان از ریسک کردن در هراسند! به همین خاطر است که اصول ثروتمند شدن در خانواده‌های ثروتمند از نسلی به نسل دیگر سینه به سینه منتقل می‌شود و اکثریت جامعه از آموزش‌های مالی ثروتمندان به فرزندانشان بی‌نصیب می‌مانند.

با توجه به ضعف‌های بزرگ موجود در سیستم آموزشی فعلی آقای رابرت کیوساکی (نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر بی‌‌پول و مؤسس شرکت Richdad) در آمریکا، دست به طراحی یک بسته آموزشی در قالب یک بازی به نام «گردش پول» زده‌اند و در این بسته آموزشی، آموزشهای مالی را که در مدارس و خانواده‌ها به دست فراموشی سپرده شده است، را در فضایی مفرّح به افراد آموزش می‌دهند. این بسته آموزشی که با استقبال فوق‌العاده جامعه جهانی  روبرو شده و به زبان های زنده مختلفی ترجمه شده است، دنیای واقعی زندگی و کسب و کار را در فضایی مجازی شبیه سازی کرده و به افراد امکان می‌دهد تا در اثر تکرار این بازی تفکرات غلط مالی خود را که مانع پیشرفت و ثروتمندیشان می‌شود شناسایی کنند و با اصلاح آن مثل ثروتمندان بیندیشند.

این بسته آموزشی از طریق آخرین روشهای علم روان‌شناسی مثل NLP ، روشهای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه و ... اصول، تکنیک‌ها و عادات رفتاری و ذهنی ثروتمندان را به شما می‌آموزد و آنها را در وجودتان درونی می‌کند.

با انجام بازی گردش مالی شما چه سودی را می‌برید؟!

در این بازی شما با مفهوم واقعی دارایی و بدهی آشنا می‌شوید، همچنین با مفهوم گردش مالی و مزایای آن به صورت عملی آشنا خواهید شد، به علاوه بهبه صورت کاملاً عملی سرمایه‌گذاری و خرید و فروش را تجربه
می‌کنید. همچنین با نقش و مفهوم ترازنامة مالی، تورم، سود خالص و مخارج پیش‌بینی نشده در کسب و کار آشنا می‌شوید. شما تفاوت بین بدهی خوب و بد را درک می‌کنید و جایگاه مالی خود را در زندگی واقعی ارتقاء         می بخشید، از طرفی این بازی شما راباچالش‌ها، فرصت‌ها و موقعیتهای خوب و پراسترس و طلایی در مسیر پولدارشدن آشنا می‌کند و نهایتاً با هر بار بازی یک پله به پولدار شدن نزدیک‌تر می‌شوید.


تعداد بازدید: 6081




نظرات کاربران

  • 1395/12/8
  • محمد رضا
  • محدوده سنی: بیشتر از 45 سال

سلام من در انجام بازی مشکل دارم میشه اموزشم بدید ممنون.

  • 1395/12/6
  • محمد رضا
  • محدوده سنی: بیشتر از 45 سال

سلام و خسته نباشید . اگر بازی توسط انتشارات انجام شود وتمام جزیات بازی در حین انجام ان فیلمبرداری و توضیح داده شودو فیلم آن در سایت برای استفاده گذاشته شود یادگیری آن بسیار ساده خواهد شد لطفا در صورت امکان این کار را انجام دهید. من بازی را از انتشارات خریدم و الان در اختیار دارم اما در انجام بازی مشکل دارم .

  • 1395/11/8
  • Melika faal
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

با سلام میخواستم ببینم این بازی به صورت آنلاین هم ارائه میشه یا نه؟

  • 1395/8/19
  • سهند
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

سلام و درود بر شما
مرسی از این تلاش فوق العاده
من میخوام توی کارگاه هایی که در مورد استفاده ی قوی تر و آموزشی در این مورد برگزار میکنید شرکت داشته باشم
چطور میشه از این پروسه اگاه شد؟
محل و زمان کارگاه ها منظورمه

  • 1395/8/8
  • mahtab
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

سلام .
فرق بین این بازی و مونوپولی چیه ؟
و کدوم بهتره؟
ممنون میشم زودتر جواب بدین
پاسخ:
سلام این بازی هوشمندانه تر از بازی مونوپولی است. در این بازی بازیکن تجربیات ارزشمندی را در زمینه امورمالی به دست می آورید. تفاوت عمده این بازی در نحوه خرید و فروش -سرمایه گذاری-مدیرت مالی و هزینه غیر مترقبه است. علاوه بر این در این بازی بدون اینکه متوجه شوید روش نوشتن ترازنامه مالی و صورت سود و زیان را فرا می گیرید. نکته طلایی این نسبت به بازی مونوپولی - درک عامل مهم ثروتمند شدن یعنی درآمد غیرفعال است درک تفاوت بدهی با دارایی و بالا رفتن هوش مالی است. علاوه براین این بازی دارای خدمات پشتیبانی و کارگاههای رایگان آموزشی از طرف انتشارات طاهریان می باشد. منتظر دیدار شما هستیم

  • 1395/8/1
  • احمد
  • محدوده سنی: بیشتر از 45 سال

با سلام
بنده بازنشسته هستم با حقوقی که میگیرم امرار معاش میکنم موضوعی که باعث شد نظرم را بنویسم اینست که واقعا جوانان کشور به این کتابها و این بازیها نیاز دارند اموزش هزینه نیست سرمایه گذاری است خواه از طریق بازی باشد خواه از طریق کتاب خرید ن و یا شرکت در سمینارها . مدتها بود که دنبال این بازی بودم بخاطر اینکه فرزندم و برادران کوچگم بتوانند اموزش های انرا فر ا بگیرند و امروز من این بازی را از سایت شما خریدم تا در دورهمی های خانوادگی از ان استفاده کنیم موفق باشید . با تشکر

  • 1395/7/4
  • محمد چاره ساز
  • محدوده سنی: بیشتر از 45 سال

سلام
این بازی رو چه جوری می شه تهیه کرد ٰ احیانا دانلود رایگان هم داره
پاسخ:
سلام بازی سخت افزاری است و با ثبت سفارش در سایت برای شما ارسال می شود.

  • 1395/6/28
  • lind
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

با سلام
قیمت بسته در صورت خرید حضوری 100هزار تومان یا 70 هزار تومان

ممنون
پاسخ:
سلام بازی به صورت حضوری 70 هزار تومان تقدیم می شود.

  • 1395/6/16
  • محمدمسجدی
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

با سلام آیا میشه این بسته رو حضوری خریداری کرد؟
پاسخ:
با سلام بله می توانید حضوری به دفتر ما مراجعه کنید در خدمتیم.

  • 1395/5/23
  • علی نجمی
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

با عرض سلام و خسته نباشید
بازی گردش مالی که در حال حاضر در اختیار ما هست شامل کدام بازی گردش مالی است؟
منظورم بازی 101 یا 202 رابرت کیوساکی میباشد؟
پاسخ:
با سلام آقای نجمی این بازی ترجمه و به روز شده بازی 101 است که شما با بازی در آن به دنیایی جدید از سرمایه گذاری قدم می گذارید. بازی 202 نسخه پیشرفته تر بازی 101 می باشد که در سال آتی انشا اله ما آنرا تولید می کنیم. موفق باشید

  • 1395/3/24
  • الناز
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سود ناویژه چیست؟
پاسخ:
سود ناویژه مبلغی است که بواسطه یک شغل یا از یک کسب و کار یا یک سرمایه‌گذاری به دست می آید.

  • 1395/3/22
  • مهدی نیازی
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سپا س از زحمات بی دریغ و بی ادعای شما
در کتابهای مختلف رابرت کیوساکی وی می گوید که در بدترین شرایط اقتصادی ثروتمندان ثروتمندتر و فقرا فقیرتر می شوند. واقعاً چرا؟؟؟؟؟
این موض.ع مصداق جامعه ماست در این بحرانهای مالی که کشور دست به گریبان آن است ما در خیابانها می بینیم که تعداد پورشه ها و ماشینهای آخرین سیستم بیشتر شده است!
چرا؟ آیا رابرت کیوساکی می خواهد مار را به سمت پولدار شدن هدایت کند و یا فقط می‌خواهد دلایل موفقیتهای پولدارها را روشن کند.؟!!!!
پاسخ:
از محبت شما سپاسگزارم. در مورد سئوال شما باید عرض کنم: علت اینکه ثروتمندان روز به روز پولدارتر می شوند آن است که ثروتمندان از درآمد ناشی از دارایی هایشان هزینه های خود را می پردازند و به خرید دارایی های بیشتر ادامه می دهند. ولی فقرا تمام درآمد خود را صرف هزینه های خود ( مثل مالیات،غذا ، اجاره ، پوشاک ،حمل و نقل و...) می کنند و همیشه فاقد دارایی هستند همچنین طبقه متوسط نیز از درآمد خود برای خرید بدهی هایی استفاده می کنند که فکر می کنند دارایی هستند( مثل ماشین جدید یا خانه بزرگتر و...) به زبان ساده افراد فقیر هزینه های زیادی دارند، طبقه متوسط بدهی های هزینه بر زیادی دارند ولی افراد ثروتمند دارایی و درآمد ماندگار زیادی دارند.

  • 1395/3/22
  • پارسا تاجیک
  • محدوده سنی: کمتر از 15 سال

سلام من یک سئوال دارم جریان نقدی چیست که در بازی در مورد آن صحبت شده است؟
پاسخ:
با سلام جریان نقدی یک جریان پولی بین جدول سود و زیان و ترازنامه می باشد. شکل جریان نقدی میزان آزادی فرد را مشخص می کند.

  • 1395/3/22
  • احمد محمودی
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

با سلام
آیا تولید این بازی با این همه وسایل متنوع برای شما با این قیمت مقرون به صرفه است؟!!!!!!!
پاسخ:
هدف ما از تولید این بازی سودآوری در دراز مدت و رضایت خوانندگان محترم کتابهای رابرت کیوساکی است. ما با تولید این بازی خواستیم گامی کوچک در پرکردن خلا آموزشی در مورد مفاهیم اساسی پول در جامعه را پر کنیم. ارتقا هوشمالی جامعه آرزوی ماست.

  • 1395/3/22
  • رامین عبدالحسینی
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سلام
آگر بخواهید با چند کلمه مرا به خرید این بازی تشویق کنید از چه کلاماتی استفاده می کنید؟؟؟؟؟؟
البته ببخشید.
پاسخ:
سلام ما از زبان رابرت کیوساکی نقل قول می کنیم. با انجام این بازی شما یاد میگیرید آینده مالی خودتان را به دست بگیرید.

  • 1395/3/22
  • محمود کاشف
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

سلام
آیا امکان آموزش بازی در قالب کارگاهی آموزشی و حضوری وجود دارد؟؟؟ بنظرم این طوری خیلی خوب می شود.
پاسخ:
بله انشاءالله در آینده نزدیک برای ان بازی کارگاه ها و مسابقاتی را برگزار می کنیم با ما در تماس باشید.

  • 1395/3/22
  • رضا سلطانی
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

با سلام
لطفا در مورد تفاوت بین دارایی با درآمد و فرق بین بدهی و هزینه توضیح دهید؟
پاسخ:
سئوال بسیار خوب و حیاتی است. درآمد در واقعی مقدار پولی است که شما در ماه به دست می آورید و دارایی مقدار پولی است که شما پس از کسر هزینه های خود از درآمد برایتان باقی می ماند. دارایی و بدهی در ترازنامه و درآمد و هزینه در صورت سود و زیان می آید.

  • 1395/3/22
  • سمیرا متقی زاده
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

ببخشید من در این بازی یک سئوال برایم پیش آمده که امیدوارم مثل همیشه پاسخگو باشید:
درآمد غیر فعال چیست و چه تفاوتی با دیگر درآمدها دارد؟
پاسخ:
درآمد غیر فعال درآمدی است که از سود سرمایه گذاریهای شما به دست می آید و کسب آن نیازی به وجود شما ندارد مثل اجاره املاک شما

  • 1395/3/22
  • توانگر
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

خسته نباشید
میخواستم بدانم که بسته این بازی شمامل چه چیزهایی است؟
پاسخ:
با سلام این بازی شامل لوازم زیر می باشد: - مهره بازی در چهار رنگ 4 عدد - مهره هدف در چهار رنگ 4 عدد -کارتهای مالکیت 48 عدد که در یک صفحه آمده است -صفحه بازی -تاس 2 عدد -کارت بازی 30 برگ - DVD راهنمای بازی - دفترچه راهنمای بازی - مداد پاکن دار -کارت هزینه ها ، بازار، معاملات بزرگ و کوچک 168 عدد - پول و چک کارت مشاغل 16 عدد انشاالله در ادامه راه قصد داریم این بسته هر روز پربارتر کنیم.

  • 1395/3/22
  • میلاد محسنی
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

سلام
این باز چند نفره است؟
آیا می توان آنرا به صورت انفرادی بازی کرد؟
بازی چند مرحله دارد؟!
پاسخ:
با سلام این بازی حداکثر برای چهار نفر طراحی شده است. بله می توان این بازی را بصورت انفرادی انجام داد ولی برای رقابت بیشتر توصیه می شود به صورت چند نفره استفاده شود. بازی دارای 2 مرحله است: مرحله اول که شما باید از چرخه معمل زندگی خارج شوید و مرحله دوم که باید در مسیر موفقیت قرار بگیرید. موفق باشید

  • 1395/3/22
  • لیاا مروتی
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

درود به شما
می خواستم ببینم واقعاً با انجام این بازی پولدار می شویم؟ و چرا رابرت کیوساکی در اکثر کتابهایش اینقدر به استفاده از این بازی تاکید دارد!!!!!!!
پاسخ:
با سلام مشارکت کنندگان در بازی گردش مالی با هر بار بازی دید تازه ای نسبت به پول و دارایی پیدا می کنند. شما در این بازی با حداقل هزینه می توانند تجربه شرکت در یک کسب و کار را داشته باشند. اطلاعات و معلوماتی که هر بازیکن در این بازی کسب میکنند شما را ناخودآگاه به سمت پولدار شدن سوق می دهد. فقط شما باید بخواهید و بر استفاده از این بازی احاطه پیدا کنید. آموزه های شما در این بازی علاوه بر لذت بخش بودن ماندگار است.

  • 1395/3/22
  • معلم
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سلام
آیا این بازی برای گروه سنی خاصی طراحی شده است؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
با سلام خیر این بازی برای گروه سنی خاصی طراحی نشده و همه گروههای سنی می توانند با ان بازی کنند. پیش نیاز این بازی داشتن سواد و احاطه بر محسبات مقدماتی ریاضی و پشتکار وو علاقه به پیشرفت مالی است.

  • 1395/3/22
  • جمشید
  • محدوده سنی: بیشتر از 45 سال

با عرض سلام
من نسخه انگلیسی این باز را هم دیده ام متاسفانه در آن نسخه هم دفترچه راهنما آسان آموزش نداده لطفا شما راهنمایی بهتر برای این بازی فوق العاده طراحی کنید و بدانید که دعای خیر ما برقه راه شم خواهد بود زیرا در این برهه زمانی این بازی خمان چیزی است که همه مردم ایران به آن نیاز دارند.
پاسخ: