کاربر مهمان خوش آمدید

ناشر مجموعه کتابهای به سوی موفقیت در حوزه های مختلف-مجری و برگزار کننده هزاران نمایشگاه کتاب

سبد خرید  ( 0 )

ناشر اختصاصی کتابهای رابرت کیوساکی و بازی گردش مالیcashflow در ایران هدف بالا بردن هوش مالی و روحیه کارآفرینی در ایران

 

سبد خرید
 

بازی گردش مالی رابرت کیوساکی(نسخه2018) Cashflow-101با کارگاه آموزشی رایگان

بازی گردش مالی رابرت کیوساکی(نسخه2018) Cashflow-101با کارگاه آموزشی رایگان

اضافه به سبد خرید وضعیت: موجود
بازی گردش مالی رابرت کیوساکی(نسخه2018) Cashflow-101با کارگاه آموزشی رایگان

مولف:

رابرت کیوساکی


مترجم:

انتشارات طاهریان


ناشر:

طاهریان


نوبت چاپ:

اول


تیراژ:

100


سبک آموزش:

کاربردی و جذاب-VIP


امکانات جانبی:

همراه با کارگاه آموزشی اختصاصی رایگان بازی


نوع کاغذ:

80 گرمی سفید


400,000  120,000  تومان




آیا تا کنون از خود پرسیده‌اید که چراعده‌ای غرق در رفاه و آسایش و ثروت هستندو عده‌ای دیگر در زیر آوار مشکلات مالی دست و پا می‌زنند؟ فکر می‌کنید علت پولدار شدن ثروتمندان چه بوده است؟ آیا بخت و اقبال یار آنها بوده است؟ آیا مشیت الهی این بوده است که فقط عده کمی طعم شیرین موفقیت و ثروت را بچشند؟·شالوده و اساس هر موفقیتی، آموزش است. ولی متأسفانه سیستم آموزشی ما چه در مدرسه و چه در دانشگاه، ما و فرزندان ما را با تعلیمات مالی و اقتصادی مورد نیاز برای ورود به دنیای واقعی کسب و کار آماده نکرده و نمی‌کند. به همین خاطر است که اکثر افرادی که به ثروت‌های بیکران دست یافته‌اند کسانی هستند که آموزشهای مالی و مهارتهای کسب و کار را یا ازپدران خود در منزل و در پشت میز شام آموخته اند و یا کسانی هستند که مدرسه یا دانشگاه را نیمه تمام رها کرده‌اند و این آموزشها را در محیط واقعی و از طریق آزمون و خطا به دست آورده اند.

آیا تا به حال متوجه شده‌اید که چقدر معلم بی‌پول در اطرافتان وجود دارد، همینطور حسابدار، بانکدار و استاد دانشگاه، در حالیکه اکثر آنها افراد تحصیل کرده، باهوش و سخت‌‌کوشی هستند!

از آنجا که در مدارس و دانشگاهها دیدگاه ثروتمندان در مورد پول آموزش داده نمی‌شود، به همین خاطر نگرش فرزندان در مورد پول درمحیط خانواده و از طریق پدر و مادرها شکل می‌گیرد.

اما چگونه توقع داریم فرزندان دانش مالی را بیاموزند در حالی که پدر و مادرها خود از دانش مالی بی‌بهره ‌اند!

چگونه توقع داریم فرزندان، سرمایه‌گذار بار بیایند درحالی که پدر و مادرها خودشان از ریسک کردن در هراسند! به همین خاطر است که اصول ثروتمند شدن در خانواده‌های ثروتمند از نسلی به نسل دیگر سینه به سینه منتقل می‌شود و اکثریت جامعه از آموزش‌های مالی ثروتمندان به فرزندانشان بی‌نصیب می‌مانند.

با توجه به ضعف‌های بزرگ موجود در سیستم آموزشی فعلی آقای رابرت کیوساکی (نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر بی‌‌پول و مؤسس شرکت Richdad) در آمریکا، دست به طراحی یک بسته آموزشی در قالب یک بازی به نام «گردش پول» زده‌اند و در این بسته آموزشی، آموزشهای مالی را که در مدارس و خانواده‌ها به دست فراموشی سپرده شده است، را در فضایی مفرّح به افراد آموزش می‌دهند. این بسته آموزشی که با استقبال فوق‌العاده جامعه جهانی  روبرو شده و به زبان های زنده مختلفی ترجمه شده است، دنیای واقعی زندگی و کسب و کار را در فضایی مجازی شبیه سازی کرده و به افراد امکان می‌دهد تا در اثر تکرار این بازی تفکرات غلط مالی خود را که مانع پیشرفت و ثروتمندیشان می‌شود شناسایی کنند و با اصلاح آن مثل ثروتمندان بیندیشند.

این بسته آموزشی از طریق آخرین روشهای علم روان‌شناسی مثل NLP ، روشهای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه و ... اصول، تکنیک‌ها و عادات رفتاری و ذهنی ثروتمندان را به شما می‌آموزد و آنها را در وجودتان درونی می‌کند.

با انجام بازی گردش مالی شما چه سودی را می‌برید؟!

در این بازی شما با مفهوم واقعی دارایی و بدهی آشنا می‌شوید، همچنین با مفهوم گردش مالی و مزایای آن به صورت عملی آشنا خواهید شد، به علاوه بهبه صورت کاملاً عملی سرمایه‌گذاری و خرید و فروش را تجربه
می‌کنید. همچنین با نقش و مفهوم ترازنامة مالی، تورم، سود خالص و مخارج پیش‌بینی نشده در کسب و کار آشنا می‌شوید. شما تفاوت بین بدهی خوب و بد را درک می‌کنید و جایگاه مالی خود را در زندگی واقعی ارتقاء         می بخشید، از طرفی این بازی شما راباچالش‌ها، فرصت‌ها و موقعیتهای خوب و پراسترس و طلایی در مسیر پولدارشدن آشنا می‌کند و نهایتاً با هر بار بازی یک پله به پولدار شدن نزدیک‌تر می‌شوید.

در نسخه جدید بازی قابلیت ریسک پذیری افراد تا حد زیادی افزایش می یابد و شما می تواند روشهای تکنیکی اهرم کردن بدهی را به صورت کاملا کاربردی فرا بگیرید.

داشتن تلفن پشتیبانی حرفه ای و خدمات مشاوره حضوری از خصیصه های شاخص این ابزار طلایی است.

انتشارات طاهریان نتها تولید کننده و برگزار کننده کارگاه های آموزشی آن در خاورمیانه است.

با توجه به وضعیت معیشتی مردم این بازی با کاهش قیمت به تمامی هم وطنان تقدیم می گردد به امید پیروزی شما عزیزان


تعداد بازدید: 25558




نظرات کاربران

  • 1397/7/22
  • سجاد
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سلام ممنون ازسایت خوبتون
سوالی داشتم ایا مطالب پازل ها و تکه های مختلف بازی به درد جامع ایران میخوره؟
چون که اقای کیوساکی این بازی رو برای جامعه وسیستم اقتصادی امریکا طراحی کرده ایا قابل پیاده سازی در ایران هست؟

  • 1397/3/10
  • احمد
  • محدوده سنی:

پکیج بدون کارگاه (۱۲۰هزار تومنی)چه چیزایی رو شامل میشه؟من شهرستان میشینم و امکان حضور در کارگاه رو ندارم
پاسخ:
سلام همه چیزهایی که در پکیج کامل هست در این پکیج به قول شما 120 تومانی هم وجود دارد. در این بسته یک دفترچه راهنمای بازی قرار دارد که شما می توانید دقیقا بازی گردش مالی را از روی آن یاد بگیرید. علاوه براین ،بازی گردش مالی بصورت کامل از طرف انتشارات طاهریان پشتیبانی میشود و شما هر سئوالی داشتید می توانید از طریق شماره پشتیبانی بازی مطرح کنید و به نتیجه برسید.

  • 1397/2/21
  • مجتبی
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

بادرود فراوان
دوتا سوال داشتم:یکی اینکه هزینه کارگاه آموزشی (جداگانه)چقدره؟دوم اینکه شما کتاب یا پکیج (حضوری یا غیرحضوری)آموزش سرمایه گذاری دراملاک ومستغلا ت دارید؟
پاسخ:
سلام کارگاه خصوصی بازی گردش مالی با ظرفیت محدود فعلا 80 هزار تومان است. در مورد املاک و مستغلات کتاب تازه ای از رابرت کیوساکی به نام سرمایه گذار موفق املاک توسط انتشارات طاهریان به چاپ رسیده است. جهت سفارش کتاب و رزرو جا با مسئول مربوطه به شماره 09373876087 تماس حاصل فرمایید.

  • 1397/2/19
  • مجتبی
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

بادرود واحترام
ببخشیدمیخواستم بدونم اگه بازی همراه با کارگاه آموزشی (200000تومان)خریداری بشه فقط یک بار میتونیم به صورت رایگان درکارگاه آموزشی شرکت کنیم یا بیشتر هم امکانپذیر هست؟(به عبارت دیگه اگه بخوام بیشترازیک بار درکارکاه آموزشی شرکت کنم باید هربار هزینه پرداخت کنم؟)
پاسخ:
سلام فقط یکبار می توانید در کارگاه شرکت کنید و برای دفعات بعدی باید هزینه کارگاه را پرداخت کنیدو

  • 1397/2/7
  • علی
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

ببخشید میشه بگید کارگاه آموزشی که نوشتید دقیقا چیه و چه کاری میشه باهاش انجام داد؟ ممنون
پاسخ:
با سلام در کارگاه آموزشی شما در کتار مدرس رسمی بازی همراه با افراد دیگر شروع به بازی می کنید و تاکتیکهای کمتر شنیده شده ثروتمند شدن را بصورت عملی و دقیق یاد می گیریدو

  • 1397/2/4
  • علی فروزش
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سلام.لطفا شرایط اخذ نمایندگی رو بگین چی هست برای زاهدان.ممنون
پاسخ:
سلام برای دریافت شرایط اخذ نمایندگی در شهر خودتان عدد177 را به شماره 10000066492733 پیامک کنیدو با تشکر

  • 1397/1/30
  • علی مصری زاده
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

با سلام احتراماً شما در استانها و شهرهای دیگر شعبه یا نمایندگی ندارید تا ما هم بتونیم از کارگاههای آموزشی استفاده کنیم؟و اگه ندارید لطفاً زمان مکان و ساعت دقیق کارگاههای آموزشی رو اعلام بفرمائید.ممنون
پاسخ:
با سلام ما در شهرهای مشهد-اصفهان-یزد-شیراز نمایندگی داریم. علاوه بر این هر هفته یکشنبه و سه شنبه و پنجشنبه کارگاه های خصوصی بازی در دفتر انتشارات طاهریان برگزار می شود. جهت هماهنگی و رزرو جا در کارگاه ها با مدرس کارگاه ابراهیم پور 09373876087تماس حاصل فرمایید.

  • 1397/1/26
  • محمد رضا
  • محدوده سنی:

با سلام
آیا این بازی دارای راهنما هم هست؟
پاسخ:
سلام- بله این بازی دارای دفترچه راهنمای بازیمی باشد- همچنین دارای خدمات پشتیبانی کامل از طرف انتشارات طاهریان در ایران می باشد.

  • 1397/1/18
  • علی
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سلام
میخواستم این بازی رو تهیه کنم ، دیدم یه دفه کلی گرون شده. این افزایش زیاد و ناگهانی دلیل خاصی داره؟

با تشکر
پاسخ:
سلام بازی در دو بسته ارایه شده یکی همراه با کارگاه و دیگری بدون کارگاه-شما می توانید نسخه بدون کارگاه را تهیه فرمایید.

  • 1397/1/14
  • محمد رضا
  • محدوده سنی:

سلام
این محصول شامل چه چیزهایی میشه؟مثلا کتاب آموزشی یا لوح فشرده هم در این بسته وجود داره؟
پاسخ:
سلام این بازی شامل 42 نوع کارت متفاوت معاملات کوچک 42 نوع کارت معاملات بزرگ 42 کارت متفاوت و غیرتکراری هزینه ها-42 نوع کارت متفاوت خرید 6 عدد مهره چوبی 12 نوع کارت مشاغل 10 برگ صورتحساب مالی 10 برگ لیست موجودی 2 عدد تاس شیشه ای دفترچه راهنمای رنگی آموزش بازی 2 عدد مداد یک صفحه بازی که بصورت پازل در هم چفت می شود یک جعبه کیفی از طرفی این بازی دارای کارگاه آموزشی رایگان و خدمات پشتیبانی کامل از طرف انتشارات طاهریان می باشد.

  • 1397/1/13
  • David kateb
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

با سلام و تشکر از زحماتتان.
میخواستم سوال کنم ایا اپلکشین فارس بازی برای این بازی طراحی شده یا خیر.
پاسخ:
خیر فقط نسخه سخت افزاری فعلا تولید شده است.

  • 1396/11/30
  • حسین احمدی
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سلام
این همون بازی ۴راه پولسازی هستش یا متفاوته؟؟؟
پاسخ:
سلام رابرت کیوساکی بازی به نام چهارراه پولسازی ندارد! این بازی نسخه 2018 بازی گردش مالی یا 101 است که در ایران ترجمه و تدوین شده است.

  • 1396/9/18
  • جلال
  • محدوده سنی: بیشتر از 45 سال

سلام
قبل از خريد بازي گزارشي از نظر انجام دهندگان بازي مفيد خواهد بود.
سپاس گزارم

  • 1396/5/17
  • امیر
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

سلام
آیا این بازی حتما باید چند نفره انجام شود؟
پاسخ:
شرکت پدرپولدار تاکید دارد که این بازی چند نفره بازی شود ولی ما دیده ایم که افراد این بازی را بصورت تک نفره بازی می کنند.

  • 1396/3/29
  • محمد
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

با سلام و درود به شما عزيزان.
خواستي بپرسم برأي خارج إز كشوريها هم إرسال داريد .
ممنون
پاسخ:
در صورتیکه فرد درخواست ارسال به خارج از کشور را داشته باشد باید هزینه ارسال را جداگانه بپردازد.

  • 1396/2/4
  • زهرا
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

با سلام
از چه سني مي شه بازي ١٠١رو انجام داد؟
من يه دختر ٦ساله دارم بازيهاي هوش مالي مربوط به اين سن كه مبدع اون آقاي كيوساكي باشن ، موجود هست يا خير؟
پاسخ:
سلام از سنی که ک.دک بتوان براحتی کار با ماشین حساب و چهار عمل اصلی را انجام دهد.

  • 1396/1/25
  • سعیدجعفری
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سلام ببخشید بازی گردش پولی نسخه۲۰۲ رو چه زمانی تولید میکنید؟
پاسخ:
فعلا بر تولید و آموزش صحیح 101 تمرکز داریم

  • 1396/1/10
  • محمد سعادت
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

باسلام مبخواستم بدونم نسخه ۲۰۲این بازی رو کی درست میکنید؟ باتشکر
پاسخ:
فعلا بر تولید و آموزش صحیح 101 تمرکز داریم

  • 1396/1/6
  • حدیث
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

با سلام و عرض ادب
دوست عزیزی که به چرسش های دوستان پاسخ می دهند متاسفانه پاسخ های شما اشتباهه و خودتان در واقع نمی دونید دارایی، بدهی، سرمایه، درآمئ، هزینه و سود ناویژه و جریان نقدی چیه . آگاهی از این موارد نیازمند گزراندن دوره اصول حسابداری 1 است. موفق باشید
پاسخ:
سلام تعاریفی که در دنیای حسابداری از مفاهیم اقتصادی شده تا حد زیادی با دنیای واقعی تفاوت دارد. این تعاریف ارایه در پاسخ ها همگی برگرفته از کتابهای رابرت کیوساکی است. رابرت کیوساکی با تکیه بر همین توانایی ها یکی از ثروتمندان امریکا است . شاید یکی از دلایلی که حسابدران برای ثروتمندان کار می کنید همین تعاریف اشتباه در کتابهای مالی باشد. هدف رابرت کیوساکی تربیت کارآفرین و سرمایه گذار واقعی است نه یک حسابدار که دائماً نیمه خالی سرمایه گذار را می بیند. برای دریافت مطالب بیشتر کتاب چهارراه پولسازی را مطالعه کنید.

  • 1395/12/8
  • محمد رضا
  • محدوده سنی: بیشتر از 45 سال

سلام من در انجام بازی مشکل دارم میشه اموزشم بدید ممنون.
پاسخ:
برای دریافت راهنمایی های لازم با دفتر انتشارات تماس بگیرید و ضمنا شما می توانید در کارگاه آموزشی بازی گردش مالی نیز که هز هفاه برگزار می شود هم شرکت کنید

  • 1395/12/6
  • محمد رضا
  • محدوده سنی: بیشتر از 45 سال

سلام و خسته نباشید . اگر بازی توسط انتشارات انجام شود وتمام جزیات بازی در حین انجام ان فیلمبرداری و توضیح داده شودو فیلم آن در سایت برای استفاده گذاشته شود یادگیری آن بسیار ساده خواهد شد لطفا در صورت امکان این کار را انجام دهید. من بازی را از انتشارات خریدم و الان در اختیار دارم اما در انجام بازی مشکل دارم .
پاسخ:
برای دریافت راهنمایی های لازم با دفتر انتشارات تماس بگیرید و ضمنا شما می توانید در کارگاه آموزشی بازی گردش مالی نیز که هز هفاه برگزار می شود هم شرکت کنید

  • 1395/11/8
  • Melika faal
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

با سلام میخواستم ببینم این بازی به صورت آنلاین هم ارائه میشه یا نه؟
پاسخ:
فعلاً خیر

  • 1395/8/19
  • سهند
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

سلام و درود بر شما
مرسی از این تلاش فوق العاده
من میخوام توی کارگاه هایی که در مورد استفاده ی قوی تر و آموزشی در این مورد برگزار میکنید شرکت داشته باشم
چطور میشه از این پروسه اگاه شد؟
محل و زمان کارگاه ها منظورمه
پاسخ:
برای این منظور عدد 197 را به شماره 10000066492733 ارسال فرمایید.

  • 1395/8/8
  • mahtab
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

سلام .
فرق بین این بازی و مونوپولی چیه ؟
و کدوم بهتره؟
ممنون میشم زودتر جواب بدین
پاسخ:
سلام این بازی هوشمندانه تر از بازی مونوپولی است. در این بازی بازیکن تجربیات ارزشمندی را در زمینه امورمالی به دست می آورید. تفاوت عمده این بازی در نحوه خرید و فروش -سرمایه گذاری-مدیرت مالی و هزینه غیر مترقبه است. علاوه بر این در این بازی بدون اینکه متوجه شوید روش نوشتن ترازنامه مالی و صورت سود و زیان را فرا می گیرید. نکته طلایی این نسبت به بازی مونوپولی - درک عامل مهم ثروتمند شدن یعنی درآمد غیرفعال است درک تفاوت بدهی با دارایی و بالا رفتن هوش مالی است. علاوه براین این بازی دارای خدمات پشتیبانی و کارگاههای رایگان آموزشی از طرف انتشارات طاهریان می باشد. منتظر دیدار شما هستیم

  • 1395/8/1
  • احمد
  • محدوده سنی: بیشتر از 45 سال

با سلام
بنده بازنشسته هستم با حقوقی که میگیرم امرار معاش میکنم موضوعی که باعث شد نظرم را بنویسم اینست که واقعا جوانان کشور به این کتابها و این بازیها نیاز دارند اموزش هزینه نیست سرمایه گذاری است خواه از طریق بازی باشد خواه از طریق کتاب خرید ن و یا شرکت در سمینارها . مدتها بود که دنبال این بازی بودم بخاطر اینکه فرزندم و برادران کوچگم بتوانند اموزش های انرا فر ا بگیرند و امروز من این بازی را از سایت شما خریدم تا در دورهمی های خانوادگی از ان استفاده کنیم موفق باشید . با تشکر
پاسخ:
برای دریافت راهنمایی های لازم با دفتر انتشارات تماس بگیرید و ضمنا شما می توانید در کارگاه آموزشی بازی گردش مالی نیز که هز هفته برگزار می شود هم شرکت کنید

  • 1395/7/4
  • محمد چاره ساز
  • محدوده سنی: بیشتر از 45 سال

سلام
این بازی رو چه جوری می شه تهیه کرد ٰ احیانا دانلود رایگان هم داره
پاسخ:
سلام بازی سخت افزاری است و با ثبت سفارش در سایت برای شما ارسال می شود.

  • 1395/6/16
  • محمدمسجدی
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

با سلام آیا میشه این بسته رو حضوری خریداری کرد؟
پاسخ:
با سلام بله می توانید حضوری به دفتر ما مراجعه کنید در خدمتیم.

  • 1395/5/23
  • علی نجمی
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

با عرض سلام و خسته نباشید
بازی گردش مالی که در حال حاضر در اختیار ما هست شامل کدام بازی گردش مالی است؟
منظورم بازی 101 یا 202 رابرت کیوساکی میباشد؟
پاسخ:
با سلام آقای نجمی این بازی ترجمه و به روز شده بازی 101 است که شما با بازی در آن به دنیایی جدید از سرمایه گذاری قدم می گذارید. بازی 202 نسخه پیشرفته تر بازی 101 می باشد که در سال آتی انشا اله ما آنرا تولید می کنیم. موفق باشید

  • 1395/3/24
  • الناز
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سود ناویژه چیست؟
پاسخ:
سود ناویژه مبلغی است که بواسطه یک شغل یا از یک کسب و کار یا یک سرمایه‌گذاری به دست می آید.

  • 1395/3/22
  • مهدی نیازی
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سپا س از زحمات بی دریغ و بی ادعای شما
در کتابهای مختلف رابرت کیوساکی وی می گوید که در بدترین شرایط اقتصادی ثروتمندان ثروتمندتر و فقرا فقیرتر می شوند. واقعاً چرا؟؟؟؟؟
این موض.ع مصداق جامعه ماست در این بحرانهای مالی که کشور دست به گریبان آن است ما در خیابانها می بینیم که تعداد پورشه ها و ماشینهای آخرین سیستم بیشتر شده است!
چرا؟ آیا رابرت کیوساکی می خواهد مار را به سمت پولدار شدن هدایت کند و یا فقط می‌خواهد دلایل موفقیتهای پولدارها را روشن کند.؟!!!!
پاسخ:
از محبت شما سپاسگزارم. در مورد سئوال شما باید عرض کنم: علت اینکه ثروتمندان روز به روز پولدارتر می شوند آن است که ثروتمندان از درآمد ناشی از دارایی هایشان هزینه های خود را می پردازند و به خرید دارایی های بیشتر ادامه می دهند. ولی فقرا تمام درآمد خود را صرف هزینه های خود ( مثل مالیات،غذا ، اجاره ، پوشاک ،حمل و نقل و...) می کنند و همیشه فاقد دارایی هستند همچنین طبقه متوسط نیز از درآمد خود برای خرید بدهی هایی استفاده می کنند که فکر می کنند دارایی هستند( مثل ماشین جدید یا خانه بزرگتر و...) به زبان ساده افراد فقیر هزینه های زیادی دارند، طبقه متوسط بدهی های هزینه بر زیادی دارند ولی افراد ثروتمند دارایی و درآمد ماندگار زیادی دارند.

  • 1395/3/22
  • پارسا تاجیک
  • محدوده سنی: کمتر از 15 سال

سلام من یک سئوال دارم جریان نقدی چیست که در بازی در مورد آن صحبت شده است؟
پاسخ:
با سلام جریان نقدی یک جریان پولی بین جدول سود و زیان و ترازنامه می باشد. شکل جریان نقدی میزان آزادی فرد را مشخص می کند.

  • 1395/3/22
  • احمد محمودی
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

با سلام
آیا تولید این بازی با این همه وسایل متنوع برای شما با این قیمت مقرون به صرفه است؟!!!!!!!
پاسخ:
هدف ما از تولید این بازی سودآوری در دراز مدت و رضایت خوانندگان محترم کتابهای رابرت کیوساکی است. ما با تولید این بازی خواستیم گامی کوچک در پرکردن خلا آموزشی در مورد مفاهیم اساسی پول در جامعه را پر کنیم. ارتقا هوشمالی جامعه آرزوی ماست.

  • 1395/3/22
  • رامین عبدالحسینی
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سلام
آگر بخواهید با چند کلمه مرا به خرید این بازی تشویق کنید از چه کلاماتی استفاده می کنید؟؟؟؟؟؟
البته ببخشید.
پاسخ:
سلام ما از زبان رابرت کیوساکی نقل قول می کنیم. با انجام این بازی شما یاد میگیرید آینده مالی خودتان را به دست بگیرید.

  • 1395/3/22
  • محمود کاشف
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

سلام
آیا امکان آموزش بازی در قالب کارگاهی آموزشی و حضوری وجود دارد؟؟؟ بنظرم این طوری خیلی خوب می شود.
پاسخ:
بله انشاءالله در آینده نزدیک برای ان بازی کارگاه ها و مسابقاتی را برگزار می کنیم با ما در تماس باشید.

  • 1395/3/22
  • رضا سلطانی
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

با سلام
لطفا در مورد تفاوت بین دارایی با درآمد و فرق بین بدهی و هزینه توضیح دهید؟
پاسخ:
سئوال بسیار خوب و حیاتی است. درآمد در واقعی مقدار پولی است که شما در ماه به دست می آورید و دارایی مقدار پولی است که شما پس از کسر هزینه های خود از درآمد برایتان باقی می ماند. دارایی و بدهی در ترازنامه و درآمد و هزینه در صورت سود و زیان می آید.

  • 1395/3/22
  • سمیرا متقی زاده
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

ببخشید من در این بازی یک سئوال برایم پیش آمده که امیدوارم مثل همیشه پاسخگو باشید:
درآمد غیر فعال چیست و چه تفاوتی با دیگر درآمدها دارد؟
پاسخ:
درآمد غیر فعال درآمدی است که از سود سرمایه گذاریهای شما به دست می آید و کسب آن نیازی به وجود شما ندارد مثل اجاره املاک شما

  • 1395/3/22
  • توانگر
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

خسته نباشید
میخواستم بدانم که بسته این بازی شمامل چه چیزهایی است؟
پاسخ:
با سلام این بازی شامل لوازم زیر می باشد: - مهره بازی در چهار رنگ 4 عدد - مهره هدف در چهار رنگ 4 عدد -کارتهای مالکیت 48 عدد که در یک صفحه آمده است -صفحه بازی -تاس 2 عدد -کارت بازی 30 برگ - DVD راهنمای بازی - دفترچه راهنمای بازی - مداد پاکن دار -کارت هزینه ها ، بازار، معاملات بزرگ و کوچک 168 عدد - پول و چک کارت مشاغل 16 عدد انشاالله در ادامه راه قصد داریم این بسته هر روز پربارتر کنیم.

  • 1395/3/22
  • میلاد محسنی
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

سلام
این باز چند نفره است؟
آیا می توان آنرا به صورت انفرادی بازی کرد؟
بازی چند مرحله دارد؟!
پاسخ:
با سلام این بازی حداکثر برای چهار نفر طراحی شده است. بله می توان این بازی را بصورت انفرادی انجام داد ولی برای رقابت بیشتر توصیه می شود به صورت چند نفره استفاده شود. بازی دارای 2 مرحله است: مرحله اول که شما باید از چرخه معمل زندگی خارج شوید و مرحله دوم که باید در مسیر موفقیت قرار بگیرید. موفق باشید

  • 1395/3/22
  • لیاا مروتی
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

درود به شما
می خواستم ببینم واقعاً با انجام این بازی پولدار می شویم؟ و چرا رابرت کیوساکی در اکثر کتابهایش اینقدر به استفاده از این بازی تاکید دارد!!!!!!!
پاسخ:
با سلام مشارکت کنندگان در بازی گردش مالی با هر بار بازی دید تازه ای نسبت به پول و دارایی پیدا می کنند. شما در این بازی با حداقل هزینه می توانند تجربه شرکت در یک کسب و کار را داشته باشند. اطلاعات و معلوماتی که هر بازیکن در این بازی کسب میکنند شما را ناخودآگاه به سمت پولدار شدن سوق می دهد. فقط شما باید بخواهید و بر استفاده از این بازی احاطه پیدا کنید. آموزه های شما در این بازی علاوه بر لذت بخش بودن ماندگار است.

  • 1395/3/22
  • معلم
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سلام
آیا این بازی برای گروه سنی خاصی طراحی شده است؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
با سلام خیر این بازی برای گروه سنی خاصی طراحی نشده و همه گروههای سنی می توانند با ان بازی کنند. پیش نیاز این بازی داشتن سواد و احاطه بر محسبات مقدماتی ریاضی و پشتکار وو علاقه به پیشرفت مالی است.

  • 1395/3/22
  • جمشید
  • محدوده سنی: بیشتر از 45 سال

با عرض سلام
من نسخه انگلیسی این باز را هم دیده ام متاسفانه در آن نسخه هم دفترچه راهنما آسان آموزش نداده لطفا شما راهنمایی بهتر برای این بازی فوق العاده طراحی کنید و بدانید که دعای خیر ما برقه راه شم خواهد بود زیرا در این برهه زمانی این بازی خمان چیزی است که همه مردم ایران به آن نیاز دارند.
پاسخ: